hur skapar jag röst komando

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av thetrapper, 11 apr 2010.

1. thetrapper

thetrapper Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hur skapar jag komandon så jag kan ringa upp med rösten. Har använt det mycket på tidigare SE lurar. Men detta är min första android lur. Funkar det över huvod taget?

2. Foxracer

Foxracer Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Med appen röstaktiverad uppringning som följer med . Men där säger man bara vad man ska göra så ploppar det upp. Tror den bara stödet engelska och den funkar skitdåligt. Bör även finnas någon app på market att ladda hem.

3. thetrapper

thetrapper Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack för svaret, men programet har jag hittat och det startar, men förstår inte hur jag ska göra för att koppla ett ljud med en åtgärd. Men om jag uppfattat dig rätt så funkar det inte alls som på en äldre SE. Där man lägger ett komando för varje kontakt och sen ett för varje typ av post, tex mobil?

4. TheNano

TheNano Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

nej, den kann allt (engelska) du pratar , x10 frågar Google vad du säger , Google svarar och X10 gör det Google säger

5. pimmen

pimmen Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    39

MINA ENHETER

någon som har koll på hur man "triggar" igång röststyrningen med headsetet? asså, när jag kört andra headset tidigare med microsoft voice command på X1:an så höll jag in knappen på headsetet en sek eller så o sen sa "call pappa" till exempel, hur gör jag på medföljande headsetet?