Hur stänger man av app

Diskussion i 'Allmänt' startad av beceriksizler, 12 jul 2014.

1. beceriksizler

beceriksizler Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har provat med advanced task killer pro och liknande program.Vad än man stänger av så kommer den tillbaka.exempel Facebook twitter photo gallery och en massa annat.När jag väljer kill all så stängs dem ser så ut alafall.Öppnar programmet igen plötsligt är det 50 appar som har gått igång.Hur eller med vilket program kan man stänga av dem för gott.

2. Fredriks

Fredriks Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 285

MINA ENHETER

Du kan gå in via inställningar, välja appar/program och välj alla och sen är det bara söka upp den appen du är ute efter och inaktivera den

Skickat från Tapatalk 2

3. beceriksizler

beceriksizler Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Menar du inställningar programhanterare.Om du menar det så finns det typ tvinga stoppa eller avinstallera alternativ där.Hittar inte inaktivare.

4. e7andy

e7andy Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    835
    Telefon:
    Huawei P10 Plus

MINA ENHETER

Telefon:
    Huawei P10 Plus
    Telefon 2:
    Nexus 5
    Telefon 3:
    ADP1
    Övrigt:
    LG G Watch R, ChromeCast
    För appar du installerat själv så finns inte inaktivera eftersom du då kan avinstallera dem.

Appar sköter sig själva och om de behöver köra av någon anledning så kommer de starta igen efter att du stoppat dem. De kommer bara dra mer kraft om du håller på och stoppar dem hela tiden. Låt Android sköta det själv.

För att kontrollerat hindra dem från att starta på nytt så går du i regel in i appens inställningar och stänger av notifieringar, uppdateringsintervall och andra saker som kräver att den körs. Om det går att logga ut ur appen så kan det hjälpa också.