Hur synkar jag telefonkontakterna med Google?

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Sgt. Stinger, 17 apr 2010.

1. Sgt. Stinger

Sgt. Stinger Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    35

MINA ENHETER

Hej! Har nu haft min Desire i tre dagar. Jag har dock fortfarande ett litet problem som jag inte har listat ut:
    Jag visar mina google-kontakter i telefonboken, men jag har också importerat en hel del vCards från min gammla telefon in på telefonminnet. Nu till mitt problem: Jag förstår inte hur man ska göra för att synka kontakterna i telefonminnet med mina Google-kontakter.
    Snälla Swedroid, hjälp mig!

2. Vandergrift

Vandergrift Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Inte helt hundra på vad du menar, men Inställningar -> Allmänna synkroniseringsinställningar -> Synkronisera alla, ska funka även på dina kontakter i telefonminnet.
    Nu är jag nästan helt säker på att det inte var det du menade, men utveckla gärna så ska jag återkomma.

3. Sgt. Stinger

Mottagna gillanden:
    35

MINA ENHETER

När jag gjorde som du sa synkades bara mina befintliga google-kontakter om, men jag har fortfarande en drös med kontakter på telefonminnet som inte synkas med google!

4. Snurpan79

Snurpan79 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9
    Operatör:
    3
    Telefon:
    Iphone 14 pro

MINA ENHETER

Operatör:
    3
    Telefon:
    Iphone 14 pro
    Telefon 2:
    Google Pixel 8
    Platta:
    iPad Pro 12.9
    Jag har precis samma problem. Sparade alla kontakter som google-kontakter i min Hero men bara hälften synkades över till gmailen. Knappade in resterande kontakterna manuellt när jag bytte till Desire och har försökt synka över dem utan framgång. Tips på vad jag kan testa härnäst??

5. heyjohnnypark

heyjohnnypark Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Om du går in i People, klickar på en kontakt och sedan den lilla "länken" längst upp till höger, så kan du länka ihop kontakter med varandra. Kanske..?

6. Sgt. Stinger

Mottagna gillanden:
    35

MINA ENHETER

Det stämmer, men kontakterna syncas inte för det.

7. Toknicke

Toknicke Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har samma problem. Jag synkade mot outlook först för att importera kontakter från min iphone. Alla dessa ligger på telefonen men de synkas inte mot google kontakterna dvs när jag tittar i google kontakter finns inte telefonkontakterna där.
    Man vill ju ha dem där, mycket enklare att administrera sina kontakter mot olika grupper.