Har läst någonstans att alla HTC modeller med S i ska få ics , samt dom modeller som är lanserade 2011 . Får väl hoppas att det stämmer , borde väl gå att Googla fram ett svar på din fråga Mvh Lewmpz
Jag har också läst att alla med S ska få ICS. TS; lägg till ett "?" i rubriken, så som det är nu så påstår du att det har kommit.
Jag har inte sett det bekräftat någonstans men med tanke på att tillverkarna tillsammans med google "lovat" att uppdatera lurar i minst 18 månader så kan jag inte tänka mig annat än att DS får den. Hur tillverkarna håller detta löfte får framtiden utvisa men så länge hårdvaran klarar av det så har jag svårt att tänka mig att HTC kommer att slarva med detta.
Verkar inte komma "i första vågen" https://www.facebook.com/notes/htc/...pgrades-to-ice-cream-sandwi/10150518462703084
Ärligt talat är jag lite rädd för vad HTC kommer göra med ICS. Som det varit fram tills nu måste jag ändå säga att Sense varit en förbättring jämfört med vanilla 2.3, med tanke på utseende, funktion osv. Det har dock enligt mig snarare berott på att vanilla är ganska sparsmakat och torrt, inte att Sense är det bästa som hänt sen skivat bröd. Dock måste jag säga att det vi fått se av ICS i sitt originalutförande än så länge ser riktigt, riktigt bra ut. Jag skulle, återigen enbart grundat på vad jag sett, utan tvekan kunna lira stock ICS på min lur och känna att jag har en sjukt bra produkt. Andra fördelar med att lira stock är ju att man förmodligen får uppdateringar snabbare (behöver inte anpassa koden till egna modifikationer) som i HTC:s fall med sin Sense. Finns det en strimma hopp om att HTC inte slänger på Sense i sina uppdateringar? Antagligen inte.