http://www.247smartphone.com/mobile...htc-smartphones-coming-in-april-25642012.html hoppas det stämmer!
Dom Ics-romarna som finns just nu är ju ganska rappa av sig. Dock är det vanilla Android dock. Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk
Känner mig tyvärr inte ett dugg exalterad över detta, trots att man kanske borde... Visst, det är ICS men HTC kommer antagligen lyckas alldeles utmärkt att gömma det bakom Sense. No offense till Sense (som jag tycker är det bästa företagsskalet) men... valmöjligheten att köra vanilla ICS hade vart jäääkligt trevligt.
Vill inte ha en annan launcher, jag vill ha vanilla ICS Rootning är självklart ett alternativ men ah...
Mja, jo, om du vill vara sådan. Jag tror han mer syftade på en tredjepartslauncher som LP eller ADW. Blir lite svårt att lira vanilla ICS ovanpå Sense... ?
Jag kör IceColdSandwich och jag tycker den funkar rätt så bra, ett par saker som är lite irriterande och det är att den får för sig att boota om sig ibland, annars är jag nöjd
Japp. För Desire S, IncS och DHD kommer få ICS. Men dem har ju precis släppt till Sensation och XE. Sen kommer XL och Sensation 4G därefter(vad jag tror) våra lurar.