Idé torka

Diskussion i 'Teman och grafik' startad av Sodori, 18 maj 2010.

1. Sodori

Sodori Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Försöker få min lilla android att se lika het ut som den faktiskt är. Och har fått lite idéer. Nu ligger man dock i idé torka och vet inte hur det ska sluta >.<

Utgångsläget blir ju min låsskärm. Kanske kommer jag flytta knapparna lite hit och dit samt även grafiskt göra något custom. Men just bakgrunden är helt och hållet vad jag vill ha.

Nu är det bara min bakgrund som skall ändras (på hemskärmen alltså). Det finns en betal tema på market som jag överväger men inte eftersträvar (Phoenix Rising HD), men jag skulle vilja veta om det finns någonting ni har å säga om saken. Just nu sitter man med en eld bakgrund som inte ens är en live typ (tråkig) och jag har redan i stort sett testat varenda tema som är gratis i sökningen "fire" på market. Eldig bakgrund känns lite kliché och därför krävs det att jag tänker nästan utanför ramarna. Jag förbjuder inte tanken om en eldig bakgrund, men kanske undviker den tills vidare.

Har du något och du kan koppla den till undertecknades bifogade bild skulle jag uppskatta ditt yttrande om det. Skulle vara riktigt nice att få ihop allt detta. Inte bara för min egen ånjutelse utan även för att ge frukterna snärt på fingrarna ju.

PS. Brainstorming beviljas

PPS. Hur tusan hamnade den här? Mycket ledsen moderatorer men jag planerade att den skulle hamna i teman och grafik!

Last edited: 18 maj 2010