Idrottsskadeguiden.se

Diskussion i 'Appförslag och idéer' startad av agianapa, 20 aug 2010.

1. agianapa

agianapa Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Som personlig tränare och även väldigt aktiv idrottsutövare själ skulle jag tycka att det vore kanon bra med en applikation för denna sidan som finns på nätet...

Någon som vet om det går att fixa?

2. Reconnnn

Reconnnn Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    263

MINA ENHETER

Du kan ju alltid höra med dem som gjort sidan om de inte kan göra en android app. Om inte så är det en väldigt lätt app att göra speciellt om man kan få använda fakta från deras sida. Tror all information hade kunnat ligga med i appen så man behöver inte läsa från webben.

3. miii

miii Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Alternativt att appen tankar hem faktan vid första starten.

4. Reconnnn

Mottagna gillanden:
    263

MINA ENHETER

Visst hade det varit fullt möjligt men ser inte meningen med det eftersom koden bara hade blivit mer avancerad utan att man vunnit någon funktionalitet. Det är nog inte heller så att informationen ändras så ofta.

5. miii

miii Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Visst kanske det är onödigt om det är frågan om lite data, men blir det mycket data att tanka spara ner så är det bättre att tanka det vid en första start och spara datan på sd-kortet. På så sätt slipper vi utan froyo se hur telefonminnet äts upp.

6. Reconnnn

Mottagna gillanden:
    263

MINA ENHETER

Absolut håller jag med om att om det är mycket data så är det bäst men om du går in på sidan som han länkade till så ser du att datan inte är så stor. Tror detta är ett bra projekt för någon nybörjare och då är det inte så passande att börja parssa html tror jag.