Vet inte om det beror på mina hörlurar eller telefonen eller programmet så om någon kunde testa och se om ni får samma resultat? Lyssnade på musik med hörlurarna när jag fick för mig att jag skulle kolla om ljudet avbröts om jag spelade in film samtidigt. Sagt(eller tänkt ) och gjort, börjar spela in och plötsligt ändras "tonen" på ljudet, vet inte riktigt om till det bättre eller det sämre. Fortsatte så tills jag pluggade ur och in igen, provade ett antal gånger så det var ingen slump. Använder Winamp och V-Moda Bass Fréq lurar.
Jag har inte fått min DHD än, men jag ska försöka komma ihåg att prova och återkomma hit när jag fått min.
Tack, har en fråga som inte är värd starta en tråd om. Om jag väljer någon ljudförbättring i stock musik appen, får jag det i Winamp också? Tycker Dolby surround låter riktigt skönt Sent from my Desire HD using Tapatalk
Tror inte det. De olika eq och ljudinställningarna är intergrerade i programmet. Har inte hört talas om att det ska finnas nåt separat eq-program heller.
Jag får ett ihåligt ljud om jag lyssnar på musik samtidigt som jag råkar starta Voice Input-grejjen. Då blir det flummigt som fan. Då är det bara för mig att typ avsluta voice, stoppa musiken, rycka ur hörlurarna, sätta i dom, starta musiken så brukar det vara löst