Ikoner till program i Better Cut?

Diskussion i 'Teman och grafik' startad av fprick, 25 jul 2010.

1. fprick

fprick Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjena,
    Nu är det så att jag har lekt mycket med min mobil nu och ska försöka göra det lite snyggt på hemskärmarna. Har laddat ner några ikoner och gjort några själv som jag skulle vilja använda på några speciella program. Men nu är det så att jag inte kan välj att sätta ikonen på något program. Jag går in i Better Cut, klickar på New, klickar på Other Available Shortcut och där vanligtvis ska jag väl kunna klicka på program, men något sådant existerar inte. Kan alltså bara sätta ikoner på fåtal genvägar för tillfället.

Kan man göra någonting åt dethär? Känns som att programmet inte gjort någon nytta och jag har både förlorat pengar + tid att fixa fram appen, så fungerar det inte ens? Någon som skulle kunna vägleda mig till hur man fixar egna ikoner till program i Better Cut?

Med vänlig hälsning

2. bd85

bd85 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

I bettercut ska du gå in i Activity. Där finns alla program/funktioner som du har på telen och bara att välja viljen och sedan vad för ikon och namn du vill ha

Genvägar - bettercut - activity sedan bara att välja vad du vill göra en ikon till

Last edited: 25 jul 2010
  3. fprick

fprick Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jaha, tackar!
    La inte märke till det innan då listan behövde laddas lite :)