MyBackUp fuckade upp min backup för kontakter så jag fick endast tillbaka 13 stycken. Men jag har även en .csv fil som jag skulle kunna importera. Kan tyvärr inte ta omvägen över datorn med outlook för jag är inte hemma, någon som har ett program att föreslå?
Det har jag gjort men får massa dubbletter och kontakter från Google som man någon gång mailat. Jag hittar inte var jag väljer att bara visa kontakter med telefonnummer
På min magic när jag är inne i kontakter så trycker jag på meny knappen så får jag fram att visa endast kontakter med nr. och även så kan jag välja vilka grupper som jag vill synka.
Det kan iaf inte jag i Heron. Sen när jag går in och ska välja vilka kontakter den ska använda (Google, Telefon, SIM) så står det att det är över 1000 Google-kontaker men den grupp "Mobil" som jag har importerat mina kontaker har 459 st kontakter. När jag tittar under sync-grupper så stor Mobil där med sina 459. Hur kommer det sig att Google-kontakerna är så många fler? De finns inte i "Contacts" i Gmail heller Tycker detta fungerar väldigt konstigt
Har fått samma problem nu när jag uppdaterat. Innan fanns funktionen att man kunde välja vilka kontakter man ville visa i People (Google/Phone/SIM) men nu efter uppdateringen kan jag bara välja mellan Phone och SIM, Googlekontakterna visas automatiskt och kan inte döljas?