Hur importerar jag mina kontakter till Google? Har alla kontakter i både Telefonen och SIM kortet men vill även ha i Google ifall jag skulle redigera dom enklare via datorn. Men när jag ska importera och kryssar för Google så importeras typ en kontakt sen stängs baren ner
En lösning till oss som får plats med alla kontakter på SIM-kortet. 1 Kopiera telefon-kontakter till SIM-kortet 2 Radera alla kontakter på telefonen (inte SIM) 3 Personer-meny-importera-google Då importerades alla kontakter från SIM-kort till gmail konto.
Ber om ursäkt att jag necropostar, men det verkar vara här det är bäst att fråga. Jag har just gått över till Hero från senast en Omnia HD, men syftet för denna fråga är Samsungs Pc Suite och Nokia PC Suite. HTC Synk finns det ju ingenting att arbeta med som i PC Suite, så ni menar att i Gmail (som jag skaffade först nu enbart för jag var tvungen) finns alltså alla kontakter nu och DÄR kan jag redigera dem såsom man gjort under "redigera kontakter" i de andra programmen? O så undrar jag HUR jag kopierar från tele->SIM? Jag hittar bara att importera från SIM, inte åt andra hållet. Har senaste ROM på Hero.