importera url:er från datorn?

Diskussion i 'Galaxy S' startad av Svenberg, 22 jul 2010.

1. Svenberg

Svenberg Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!
    Kan inte hitta nåt sätt att föra över mina internetfavoriter till telefonen. Har kopplat in telefonen och letat efter mappen där de adresser jag lagt in manuellt finns , men hittar den inte heller. Måste väl gå eller? har ganska många favvisar och orkar egentligen inte fixa det manuellt. Har gått på alla andra telefoner jag ägt.
    /Svenberg

2. KhaaL

KhaaL Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Det enda hyfsat smidiga alternativet jag har hittat är att ha opera installerad och därefter använda sig av opera link. Du kan sedan administrera länkarna via opera link portalen eller via opera webbläsaren i datorn och telefonen.

3. Sven

Sven Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Ett alternativ kan vara att använda bokmärkeshanteraren Xmarks (http://www.xmarks.com/). Den ger dig, via deras server, tillgång till alla bokmärken du för tillfället har på din dator. Alltså inte statiskt från ett tidigare tillfälle.

När du på telefonen ser web-sidan med dina bokmärken ändrar du visningsläge till Classic (längst ned på sidan) från Mobile. Mobile-varianten går nämligen inte att zooma in på bokmärkena. Utan det blir det för pillrigt.

Ett tips kan vara att ha bokmärkena i ett särskilt fönster och välja att öppna ett nytt fönster vid pekande på ett bokmärke.