Impossible Level Game

Diskussion i 'Spel' startad av millemupp, 16 jan 2011.

1. millemupp

millemupp Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Här är et tspel som håller en upptagen och ibland blir man riktigt frustrerade när man inte klara levlarna. Vet inte vad jag ska säga men det finns 48 levels.

http://www.google.se/imgres?imgurl=...aWQCg&esq=1&page=1&ndsp=52&ved=1t:429,r:6,s:0

Jag vet inte hur man postar bilder men där är en ganska lam bild på level 17
    Hjälp mig gärna att fortsätta min walkthrough! :)

1. Tryck på "Press here to move on"

2.Tryck på den stora cirkeln

3.Tryck utanför cirkeln

4.Vänta i 5 sekunder

5. Tryck på dom blåa prickarna längst upp till vänster så att dom försvinner tills du ser en grön knapp, tryck på den.

6. Lösenordet är "darkness" som du ska skriva där nere, och tryck ok.

7.Tryck på win och sen pilen till try again flera gånger till du kommer vidare.

8.Om du vill, så kan du bygga ihop texten, annars trycker du på den blåa knappen.

9.Kom ihåg dom i ordningen som dom står i och tryck sedan i den ordningen.

10.Stava "Amateur"

11.Följ efter fyrkantens "sträck" tills du kommer till en grön knapp som du ska trycka på. Annars drar du rakt ner så kommer du fram snabbare.

12.Tryck på färgerna i regnbågens ordning!
    Röd
    Orange
    Gul
    Grön
    Ljusblå
    Mörkblå
    Turkos

13.Tryck på den röda knappen 17 gånger sen trycker du på pilen.

14. Tryck på 4an på Level 1(4)

16.Gå till menyn och välj level 15 på select level.

15.Här blir bokstäverna 1 plats främre än vad du skriver (ex, A = B C = D) osv... och lösenordet är fruit, så det blir eqths.

17. Dra längst ner till vänster så ser du att en hammare kommer fram. Slå med den på skeden till den böjer sig, då kommer en grön knapp fram, tryck på den.

18.Lösenordet är "Loser"

19. 80085 (boobs)

20. Räkna hur många trianglar du trycker på, det är olika varje gång.

21.Den här är riktigt dryg, inte ens svår. Tryck på "Pull/OK" knappen tills du får 3 "22"or sedan trycker du på "Pull/OK" knappen igen.

22.Fånga bollen när den kommer, missar du den kommer du tillbaka till level 21!

23.Tryck på högerpilen tills 2 silluetter kommer fram, ett android märke och ett apple märke. Du har en sekund på dig att trycka rätt och rätt är såklart androiden.

24. sök "Fat kid sat on his cats tail"

25. Det här tar bara ett tag, tryck på färgerna i rätt ordning, olika varje gång.

26.Gå till menyn och tryck "Resume"

27. Tryck på knappen längst upp till höger då kommer bokstäver fram. Stava "Monkey" det är 3 bokstävs plattor.

28. Kittla koalan tills han blir glad.

29. Samma som level 9

30. Slå spikarna som är på det röda sträcket 2 gånger. På smileysen så ska du slå dom som är på de röda sträcken 2 gånger. Slå in "30" i spikarna.
    Slå 2 gånger på cirklarna

xxxxxxxx
    xooxxoox
    oxxooxxo
    xxoxoxxo
    oxxooxxo
    xooxxoox
    xxxxxxxx

31. Vänd upp och ner på mobilen. Håll fingret på mobilen och vänd tillbaka den, då blir molnet glad. Tryck på solen.

32.Tryck på spiken 2 gånger. Få bort prickarna i rätt ordning. Tyck på android gubben. Tryck på win och try again 5 gånger. Tryck på skeden. Gå till level 17 lyft bort hammaren och fyrkanten längst ner till vänster och tryck på skattkistan.

33. Tryck på grön. Tryck på clownens nedersta knapp. Tryck på gul. Tryck på clownens mellersta knapp. Tryck röd. Tryck på clownens översta knapp.

34. Denna level är en binär klocka. Följ denna länk. http://www.wikihow.com/Read-a-Binary-Clock
    För att lära dig läsa en. Sen ska du trycka in din mobils klock tid.

35. M

36. Tryck på knapparna i nummer ordnign. För att få mer tid vänd på mobilen.

37. Vänta tills det kommer en guld nyckel, den låser upp låset.

38.Den är jag på, så jag kan tyvvär(kan inte stava tyvvär) inte hjälpa er. Skriv gärna mer om ni kan!

2. honoka

honoka Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Hehe, nice guide. Men folk borde få jävlas med det där helvetet till spel på egen hand :) Jag har inte läst lösningen till banor jag själv inte klarat än iallfall.

Men just denna banan har jag ett annat tips för att klara som går lite fortare. Om man slår på maskinen med fingret omkring 20-30 gånger så går den sönder, och då kan man själv ta tag i varje spole och snurra till "22" :)

3. millemupp

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ok, men meningen är att läsa bara när man har fassnat i typ nån dag :D
    höll på skitlänge sjäv och tyckte det var drygt att inget fanns :P
    Vilken level är du på? ;)

4. honoka

honoka Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Jag är på 25-26 någonting tror jag! Av någon anledning så blev spelet korrupt och jag var tvungen att ominstallera, och alltså börja om. Har inte orkat köra igång igen sedan dess :P
    Man blir ju arg efter ett tag

5. millemupp

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Haha ok ;)

6. millemupp

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER