Inbjudan till www.tvforum.nu för alla Swedroidare......

Diskussion i 'Off Topic' startad av Swe, 10 dec 2010.

1. Swe

Swe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41

MINA ENHETER

Till att börja med ska nämnas att jag redan har PM:at Bernard, administrator, och fått ok att posta, detta, här:

Försöker skapa Sveriges bästa forum för att diskutera allt som sänds på Tv & Radio. De, eller det forum som finns, nämner inga namn, är alldeles för ostrukturerade och allt ligger huller om buller och man måste leta länge för att hitta rätt Tv-programs tråd. Att försöka hitta andras tankar och diskussioner om ett visst tv-program är en mardröm, speciellt program som sänts för ett tag sedan, inte minst då forumet handlar mer om annat än om Tv och helt saknar en vettig kategoristruktur. Att söka är inte heller den bästa lösningen.

Därför har jag tagit initiativet till www.tvforum.nu med målet att bli Sveriges bästa och största forum för att diskutera Tv & Radioprogram. Men ett forum är inget utan användare, jag tror att nyckeln till ett framgångsrikt forum är att lyssna på användarna och skapa ett forum som de vill ha. Något som jag kommer att göra för alla de som vill bli en del av forumet.

Ni är alla välkommna att bli medlemmar posta och diskutera på www.tvforum.nu!

//Mvh
    Swe :teeth:

2. kanske

kanske Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41

MINA ENHETER

Du inbjuder egentligen inte oss, sidan är öppen för alla. Trådtiteln låter mer exklusiv än vad själva innehållet är men, men..

3. Pliind

Pliind Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    362
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Platta:
    iPad Pro
    Övrigt:
    Apple Watch Ultra
    Inbjudan för swedroidare, sluta vara så bitter. Bättre detta än en kopia på något befintligt *host*

Sent from my Desire HD using Tapatalk

4. Anzen

Anzen Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Nu bjuder han ju in oss på sitt forum.
    Inte så att han ger en invite till en privat sida.
    Lite intresse måste man ju skapa.

Tack men nej tack, jag själv har inget behov av att prata om TV-program just nu.

5. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 196

MINA ENHETER

Påminner det om något ^^?
    Tyvärr är tvforum nog inte min grej.

6. Swe

Swe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41

MINA ENHETER

Jag kan ju alltid stänga forumet för öppen registrering och skicka dig en privat inbjudan, om det får dig att känna dig exklusivare :teeth: Och sedan öppna upp för fri registrering igen :teeth:

Skämt å sido.......

Forumet är och kommer alltid att vara öppet för alla. Dock är de första medlemmarna mest exklusiva eftersom att det är de som sätter tonen för forumet och har den bästa möjligheten någonsin att påverka.