Införskaffa S7 Edge

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Fusion, 4 apr 2016.

1. Fusion

Fusion Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    196
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 11 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 11 Pro Max
    Hejsan sneglar just nu över en S7 edge hade en S6 vanlig 32gb senast och sitter nu på Xperia Z5 ca 3-4 månader gammal.
    Men nu är det så jag är lite missnöjd över Xperia Z5 men helt klart bra mobil i sig men gillar inte UI överhuvudtaget i den, och lite andra grejer jag är missnöjd över. Känner även att jag är mer Samsung människa då jag har haft S5 S6 och S3. Så funderar på att ta abonnemang på 6 månader samt mobilen då går även min anställning ut där jag har jobb och har ändå funderat på ett abonnemang rätt länge nu.

Känner även att jag hade lite för bråttom med Z5an så jag ångrar den lite grann. Men nu till min fråga har sneglat lite i denna forum del bland annat problem med "selfie" kameran och så finns de nå andra problem som är "väl kända" eller som andra lider av? Och vad är för och nackdelarna med Edgen. Läste även nån sa överstycket på framsidan är även sjukt känsligt att folk fått döda pixlar sen skärmen helt svart.

Hur märker man att den är så känslig så att säga? Hoppas detta inte vart allt för krånglig. Om ni även undrar varför jag böt från S6 till Z5 så var det att jag vart missnöjd med S6an då jag anser S7an är vad egentligen S6an skulle vara samt lite andra saker med S6an.

EDIT: Har Marshmallow kommit till S7an ännu?

2. Axan

Axan Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    580
    Telefon:
    Iphone 16 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Iphone 16 Pro
    Om du kikar runt lite bland trådarna så får du svar på allt nästan.

Kika även i köprådsdelen, mycket mattnyttigt där.

Givetvis har S7 & S7 Edge Marshmallow

Ariozo och Fusion gillar detta.
  3. Fusion

Fusion Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    196
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 11 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör: