Inga nya dagstidningar dyker upp (DN, DI)

Diskussion i 'Samsung' startad av pakerfeldt, 11 jul 2011.

1. pakerfeldt

pakerfeldt Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    72

MINA ENHETER

Har använd kampanjkoderna som följde med plattan för att skaffa mig tre veckor DI samt DN. Detta gjorde jag i fredags och kunde samtidigt tanka ner fredagens utgåva av båda tidningarna. Men idag, när jag förväntar mig måndagens version så finns inget nytt att ladda hem. Den senaste som finns är fortfarande fredagens. Och ja, jag är inloggad. Samma problem uppstår alltså både DI+ och DN+. Har mailat DN+ men inte fått något svar.
    Fungerar det för er andra som har testat?

2. magnushaggren

magnushaggren Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Samma problem här. Får inte läsa några nya nummer efter att jag fått dom två första. Inget svar från DN heller

3. kgb_swe

kgb_swe Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Jag fick 30 dagar fritt för en vecka sedan (inte kampanjkod, via en annan kanal) och för mig fungerar det felfritt. Måste vara kopplat till kampanjkoden verkar det som...

4. stefanli

stefanli Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    45

MINA ENHETER

Samma här har också mailat DN och väntar på svar

5. pakerfeldt

Mottagna gillanden:
    72

MINA ENHETER

Okej, då är det iaf fler som har problem. Jag ringde för andra gången idag och de skulle kolla på det. De har själva inget telefonnummer till teknikerna utan får maila precis som vi kan till [email protected]. rätt kasst får man ju lov att säga.

6. MrsLnnrssn

MrsLnnrssn Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Men, var det inte så att erbjudandet gällde två nummer i tre veckor? Alltså att man får sammanlagt 6 nummer?. Så förstod jag det i alla fall. Du får vänta en vecka och se om två nya nummer dyker upp.

7. pakerfeldt

Mottagna gillanden:
    72

MINA ENHETER

Jaha, så kanske det var? Har inte lappen i närheten just nu så jag kan inte läsa. Någon som har och kan berätta vad det står?

8. stefanli

stefanli Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    45

MINA ENHETER

Dn ringde mig igår och mddelade att dem hade hittat ett fel som nu skulle vara åtgärdat, jag har nu alla nummer

9. pakerfeldt

Mottagna gillanden:
    72

MINA ENHETER

Nu har jag tillgång till mitt kampanjhäfte igen och jag kan inte läsa det på något annat sätt än att man skulle få välja två dagstidningar och få dessa tidningar dagligen (när de ges ut) fritt under tre veckors tid.

Hur som helst. Jag fick till slut svar från DN (i tisdags) som inte hade någon information om när det skulle vara löst, så därför fick jag en fullvärdig prenumeration under 4 veckors tid istället. Bara tacka och ta emot :)

Japp, nu har jag återigen tillgång till DI+. Även om det varit uppenbart tidigare så visar det verkligen att de kör samma tekniska plattform i botten (Bonnier). Trist att man, trots det, ska behöva registrera ett nytt konto för varje enskild tidning.