Ingen radio i X10?!

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av Qurt60, 11 apr 2010.

1. Qurt60

Qurt60 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag tycker radio är en viktig funktion i en mobil. Lyssnar dagligen på radiao i min P1:a. Det är bla en anledning till att jag varit tveksam till iPhone. Där finns visserligen radio som "app" men då får man ju stänga av radion när man tex ska vara på sms.
    Noterade nu till min besvikelse att även X10 saknar radio! Ni följer det ju med trådlösa lurar med radio så det kanske fyller den funktion jag vill ha uppfylld! Kanske finns radio även som app i Andriod?

Någon som har erfarenhet av att använda radion frekvent med X10?

2. mikrokiwi

mikrokiwi Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    74

MINA ENHETER

Tycker headsetet är en bättre lösning faktiskt, det drar ju inte batteri från telefonen :)

Last edited: 11 apr 2010
  3. thetrapper

thetrapper Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Du kan ladda ner alla de vanliga radio kanalerna som appar också, jag tycker detta är bra om jag vill lyssna på en kanal som inte finns här lokalt. Sen håller jag med om att det är bättre med radio i head setet just eftersom det inte drar något batteri på telefonen

4. AndreasE

AndreasE Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Jag kan bara instämma om att det funkar bra. Bluetooth-headsetet är riktigt fint faktiskt i mitt tycke. Jag hade dock hellre haft det runt halsen som min gamla Jens of sweden mp3.