Problem: Ingen rootacess med Siyah-s2-v6.0b4.tar

Diskussion i 'Galaxy S2 - ROM-filer och utveckling' startad av Stejtoil, 19 apr 2013.

1. Stejtoil

Stejtoil Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej. har grejjat en stund och rootat min s2a med Siyah-s2-v6.0b4.tar. rootningen gick utan större problem . jag har CMW och Superuser installerat men efter rootningen så har jag ingen rootacess.. är det nån vänlig själ som vet om man måste activera acessen nånstans elr om det finns nått annat man bör kolla.

Tacksam för svar!

2. KiXeR

KiXeR Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    60
    Telefon:
    Nexus 6P

MINA ENHETER

Telefon:
    Nexus 6P
    Siyah-s2-v6.0b4.tar flashas via Odin, har du gjort det? annars kan du ladda hem Siyah-s2-v6.0beta5.zip (nyare än Siyah-s2-v6.0b4.tar) och flasha via CWM.

3. Stejtoil

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej.. jag provade den nyare versionen och installerade via Odin men jag får samma problem. jag har ingen rootacess helt enkelt.. Nån annan som har nån ide varför ?

4. dysenteri

dysenteri Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Nexus 5

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Nexus 5
    Testat att flasha via CWM istället för att använda Odin?

5. Stejtoil

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej igen.. jag har provat båda typerna men utan resultat.. flashningen går utan problem och allt är precis som d ska förutom att jag har rootacess.. är rätt märkligt tycker jag. Jag får ju CWM och Superuser installerat när jag flashat men kan inte göra nånting då jag ejj har acessen.. nån som vet en annan version som kan fungera.. kör AndroidV4.1.2 Grundversion 3.0.31-Siyah-s2v6.0b5
    KN J2054k.i9100XWLSJ