Hej Flashade precis en Orange San Francisco. Har testat med Gforums Froyo, Modaco Froyo och Fillyjonk. Problemet är att telefonen inte hittar något nätverk. När endast 2G är valt hittar den inget alls. Sätter jag på 3G hittar den nåt enstaka nätverk ibland om jag håller upp telen men jag lyckas aldrig registrera mig på det. Antennproblem i telen kanske? Någon som har haft nåt liknande. Kanske bara är o lämna tillbaka?
Har genom att rikta o hålla upp luren på ett visst ställe i huset lyckats få den att registrera på Telia. Men den tappar nätverket så fort jag tar ner den. Den beter sig som om den inte hade någon antenn. Någon som har dissekerat nån Blade så man vet var antennen är ansluten. Kanske nån lödning som släppt eller nåt.
jag har med försökt allt för att hitta mitt nätverk men det går inte. jag har varit på ställen där jag vet är toppenbra täckning. Ibland hittar den andra nätverk som inte är något av de jag ska ha eller så får jag bara ett felmeddelande om att nätet är upptaget och jag ska försöka igen senare.