Inköp av ett kraftfullare batteri

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av Lidback, 28 feb 2011.

1. Lidback

Lidback Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    495

MINA ENHETER

Funderar på att köpa ett batteri med större kapacitet än det som följs med som standard. Googlat lite & hittade till ebay. Priserna ligger på ca 150SEK inkl. frakten. Ser att många skickar från kina eller liknande ställen, det får mig att tänka till piratmaterial gällande batterier, då priset ligger så himla lågt. Någon som vet något om det?

Annars undrar jag om ni vet någon butik på nätet som säljer 3000 mha till samsung galaxy s.

2. guerillerox

guerillerox Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    69

MINA ENHETER

De från Ebay funkar bra och priset är inte dåligt dessutom erbjuder några fri frakt till sverige så köp där är min tips, kolla bara upp omdömena som säljarna har har de flera positiva så är de seriösa och går att lita på.

Annars har du Dealextreme.com som har flera billiga batterier från under 100 lappen med fri frakt. Även de är Seriösa säljare.

3. Zkeeter66

Zkeeter66 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

För mig har det aldrig strulat för det man handlat, men räkna med att få det du bettar för....
    Och en brasklapp när det gäller batterier till bla. Mobiler.
    Lovas det 50-100% högre mAh i samma fysiska storlek så är det ren och skär lögn!
    Kollade bara för kul tre olika batterier till min Minipro som påstod sig ha ända upp till dubbla mAh , Orginalet höll högst mAh!!!!!!!!!!!

4. Kreftan

Kreftan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

jag fick hem mitt 2700mah(?) batteri från ebay inkl batteri lucka för 100kr med frakt och allt.. Helt perfekt batteri tiden är mer än dubbelt så bra med detta batteri. Den blir ju något tjockade över batteri delen men tycker den är skönare att hålla i nu :)

tog ju dessvärre ca 1 månad att få hem batteriet men :)

5. guerillerox

guerillerox Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    69

MINA ENHETER

6. Tiny Turtle

Tiny Turtle Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    173
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Poco F3

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Poco F3
    Info:
    Vit 256GB / 8GB
    Har handlat batterier från spider-foot.com med utmärkt resultat.

$11.99 för två batterier, samma laddare som från DealExtreme (funkar antingen via USB, i vägguttaget eller i amerikanska vägguttag), en microUSB-kabel och tre skärmskydd.