Hade lämnat mobilen på deltaservice i åkarp för andra gången och fick meddelande om att inget var funnet, så här stod det :
Inget fel funnet. Testad med verkstadens simkort. Test av samtal, samtalshögtalare & mikrofon. Kan vara fel på kunds simkort, kvarstår problemet bör kund kontakta sin operatör.Omprogrammering av mjukvara > v10g. Funktionstest: OK.
Jag har redan bytt SIM-kort 2 ggr. Jag upplevde att ljudet under samtal tickade/pulserade näst intill hela tiden var jag än befann mig därför valde jag att lämna in den, första gången bytte dom ut samtalshögtalarna men det hade uppenbarligen inte hjälpt för problemet kvarstod när jag fick tillbaks den. Har även 2 "vittne" som kan konstatera att det inte ska höras så.
Vad hjälper det att kontakta operatören?
Vad tror och tycker ni jag bör göra härnäst?
Last edited: Aug 18, 2014