Inspelnings program, tracker program, call recorder program sökes till android!

Diskussion i 'Applikationer' startad av Melicia, 29 jan 2013.

1. Melicia

Melicia Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Finns det nån app till android i google Play som kan spela in det man gör på skärmen så som Hypercam kan i en dator! Söker också en tracking app där man kan se vart en person befinner sig bara genom att ha in personens telefon nummer. Vet det finns google latitude men där måste personen godkänna att man kollar vart den är. Nu vill jag ej personen ska se att jag kollar vart den är! Appen kunde typ vara som de där ip nummer sidorna där man får reda på avrt en dator befinner sig genom att bara ha in ip nummer. Här istället mobilnummer där man sen ser vart personen med det numret befinner sig!

Tacksam för svar. Sen söker jag ett bra call recorder program som spelar in samtal utan virus till android. nån som vet nått bra!!!

2. Buzz

Buzz Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    2 219

MINA ENHETER

Om det hade funnits en sådan app så hade användarna av den nog legat bra till för att bli dömda enligt den s.k. stalker-lagen.

Tror inte det finns någon som fungerar bra på alla telefoner men om du berättar vilken du har så kanske det finns någon som kan svara för just den modellen.

3. Melicia

Melicia Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Jag laddade ner ett men det sa antivirus att jag skulle ta bort för det innehöll virus. Hette call recorder. Måste ha nått virus på mobilen då batteriet håller himla kort. Håller bara 5 timmar uppladdat!