Problem: Instagram till Xperia S funkar inte !

Diskussion i 'Xperia S - Allmänt' startad av Lehtis, 8 okt 2012.

1. Lehtis

Lehtis Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag är väldigt nöjd med min Xperia S, allting funkar som det ska, dock kraschar Instagram då jag försöker registrera mig.
    Har provat avinstallera det och installera det igen, dock kraschar det ändå. Har både laddat det från nätet och från PlayButik.
    Då jag försöker registrera mig stängs Instagram av och det står en ruta med texten "Instagram har tyvärr stoppats".
    Tidigare gjorde det likadant men då med texten "Unknown network error".
    Mitt internet till telefonen fungerar utmärkt, dock vet jag inte vad det är för fel på Instagram! HJÄLP MIG!

2. widde

widde Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Låter mer som det är något knas nånstans i din telefon. Jag hade inga som helst problem att installera instagram på min Xperia S och regga mig.. Kollar det flera gånger om dagen och det har mig veterligen aldrig hängt sig eller buggat ur.
    (förutom när första versionen kom och kameran inte gick att använda, men det löstes ju snabbt).
    Har även gjort en total återställning av telefonen nyligen och ominstallerat instagram, bland annat, utan problem.

3. Kurt

Kurt Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    128
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 15 PM

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 15 PM
    Fungerar bra för mig med..

Prova med att ta bort proxy och port från apn och se om det gör någon skillnad.

Skickat från min LT26i via Tapatalk 2