Fråga: Instagram

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av Tjomp, 6 apr 2012.

1. Tjomp

Tjomp Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Halloj!
    Laddade precis ner Instagram. Riktigt schysta effekter!

Kan nån förklara för mej hur jag får fram inställningar? Storlek på bilder.. ännu viktigare.. hur jag har full kontroll på vad som delas till andra.. om jag bara vill använda kameran till att ta bilder för mej själv o kunna föra över dom till min dator sen. Är inte alls mkt för appar som spionerar på mej, sparar min geolocation och delar bilderna till vemsomhelst.

Last edited: 6 apr 2012
  2. luttman

luttman Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Instagram är ingen vanlig "kamera" det är ett socialt community. där man delar med sig av bilder. det går inte ändra storlek på bilderna.

3. Tjomp

Tjomp Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Jo jag förstår att det är det också, men man måste väl kunna ta bilder och föra över på datorn.. dom lär väl sparas på minneskortet eller interna minnet och kameran fungerar som en normal oxå?

Lär väl finnas nån funktion att välja vilka bilder som ska delas med alla andra oxå, om du tar en bild som du tycker är skit o bara vill ta bort t.ex.. eller att ha mer privata inställningar. Men hittar fasen knappt några inställningar alls.

4. luttman

luttman Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

du kan ta bilder och dom sparas på sdkortet. och vill du inte dela med dig av bilden så är det att slänga den. det finns bara på och av med blixt som inställning på just kameran.