Är jag totalt dum i huvet, eller hur lyckas man byta teman ? det är sjukt, har försökt ett bra tag nu..
http://android.modaco.com/content/z...79/themes-for-flb-g2-r6-all-themes-available/ Därifrån, klaga inte för mycket på mig bara, är totalt nybörjare ^^
Hehe nej då. Men du måste väl installera temat har du gjort det? Typ flasha telefonen. Men om du är nybörjare varför inte ladda hem från market istället. Finns ADW theme och Luancher pro som är schyssta themes på market. Men vill du ha den där får nån annan förklara har aldrig mixtrat med sånt på luren. Har bara rootat och installerat andra typer av roms.
Det är just det där med att flasha telefonen som jag inte riktigt fattar.. men jag ska kolla upp dem där på market då ! Tackar!
De teman du länkade till är lämpade för FLB romen så har du inte flashat in den först (låter som att du inte har flashat någon custom rom alls) finns det stor risk att de inte funkar. Har inte läst igenom tråden, men flashade själv ett tema från honom för Jellyfish romen och det gjordes via recovery, clockwork mod. Bara du får häng på det så är det inte allt för svårt, var själv lite osäker men allt gick galant. Angående teman för launchers finns det en hel del schyssta teman för adw på market, paperless fastnade jag en del för, synd bara att det inte finns lite fler ikoner.
Som pete skrev, alla teman där är anpassade för Flibs rom, vilket betyder att dem antagligen skiljer sig ifrån t.ex Japanese Jellyfish. Skulle vi få kunna veta vilken ROM du kör?
Jag har absolut ingenaning , har helt orginal, men vill dock fixa en ROM, men har inte den blekaste hur man gör hjälp tack
haha, men det är ju så att jag försökt, men det gick inte så bra ^^ så skulle vilja ha utförlig beskrivning menmen
mer utförlig än så är det svårt att få, men skriv vilken del du fastnar på i pm så ska ja se om ja inte kan guida dej rätt
ska jag va ärlig så gåre inte speciellt bra ngt alls ^^ vill du länka någon schysst guide ? ngn för nybörjare, annars kommer du behöva rensa pm ganska ofta ^^
Den lättaste guiden so far är den som är här, den är dessutom på svenska.. en annan satt o mipplade igenom en engelsk men ja lyckades ändå men som sagt, vi kan ta de i pm eller på msn
Det låter bra, vi tar det på msn ^^ om du har ork att ta din fredagkväll till att hjälpa en total nybörjare
Skickade min adress i pm till dej men börjar bli för sent för att börja på de nu men vi kan ta de imon