Internet radio

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av mackelitow, 5 januari 2011.

1. mackelitow

mackelitow Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjenare jag har en liten xperia x10 mini pro. Och nu undrar jag att batteri tiden är inte den absolut bästa! Men till sak är att Internet radio hur mycket batteri kräver det? För det är en ganska viktig sak enligt mig, ISF hur kan jag få ner krävandet för batteri om det blir något större problem?<3

2. datagubben

datagubben Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    188

MINA ENHETER

Internet radio kräver 3G eller WiFi anslutning. Det finns andra trådar på forumet som hanterar batteritid. Vänligen använd sök funktionen på forumet. :neutral:

3. mackelitow

mackelitow Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Joo det vet jag men tänkte bara om det tar överdrivet mycket kräm från telefonen. Alltså att det drar bra med internet som drar massa batteri?

Sen tänkte jag angående batteriet skadar man batteriet om man inte låter det ladda färdigt alltid innan man drar ut det??

4. datagubben

datagubben Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    188

MINA ENHETER

Moderna batterier har inte den annars så vanliga urban legend, att man måste ladda färdigt batteriet annars skadar man batteriet för framtida bruk.

Mitt råd: Sluta lyssna på musik hela natten eller köp ett nytt batteri med mer kapacitet, inget annat hjälper tyvärr.

Ja, 3G är en batterislukare, så är WiFi anslutning samt GPS.