Problem: Internetdelningen bråkar

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av korikou, 3 jul 2012.

1. korikou

korikou Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 8

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy Note 8
    Hej,

Har problem med min internetdelning. Igår när jag testade detta för första gången på en vit SIII så funkade det fina fisken på en Sony Vaio med Windows 7. När jag sedan försökte på eftermiddagen funkade det inte alls, inte med något av lösenordsalterantiven ej heller med öppet nätverk. Testade alla möjliga varianter.

Har någon annan haft samma problem? Det här skriver jag på sambons MacBook Air där den kunde koppla upp först när man aktiverade öppet nätverk vilket känns lite risky. Dessutom, den kopplar ner med jämna mellanrum efter ett tag, alltså tappar hotspot-uppkopplingen.

Vad tror ni kan vara problemet och vad ska jag göra? Det här är en superviktig del av min SIII :ehm://Anders

2. Dejvid85

Dejvid85 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har samma problem jag på min MBP 17", inte hunnit testa på en windows dator men hotspoten är riktigt instabil och det verkar som många har problem med det. Hade iphone innan jag köpte GS3an och det ända jag är missnöjd med på Samsungen är just internetdelningen, jobbar borta i veckorna så jag är väldigt beroende av att just det funkar.
    Verkar som root+ny rom kan lösa det för många, om det är ett alternativ för dig så borde du prova

3. jrylander

jrylander Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Japp. För mig med på mac. Jag startar om wi-fi på macen för att få det ett att funka ett tag.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2