Intill omöjlig nedladdning vid stora appar?

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av Gempressarn, 13 nov 2010.

1. Gempressarn

Gempressarn Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Efter 2.1 uppdateringen hämtade jag ner Angry Birds, eller rättare sagt, försökte hämta ner den. Detta var en vecka efter 2.1 släppts så det var itne att det var överbelastning i market eller systemet (eftersom jag hämtade mina andra appar innan). På nåt vänster lyckades jag få ner angry birds i alla fall, tog två dagar.

Jag la problemet åt sidan eftersom det funkade trots allt. Men idag skulle jag ladda ner Pocket Legends som, likt angry birds, är väldigt stor (26mb). Den stod bara och tuggade på starta nedladdning eller paused. Jag testade att ladda ner och ominstallera andra applikationer, vilket fungerade fint. Vad är det som gör att den inte ens vill ta tummen ur ändan och börja ladda ner? Noterade att 3G symbolen i statusfältet var helt grå, den jobbade alltså inte ens med internet..

Jag har letat igenom forumen men hittar ingen annan som har samma problem, så jag är väldigt tacksam för svar!

x10 mini pro

2. holck

holck Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    513
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 6 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 6 Pro
    ROM:
    Telefon 2:
    Galaxy Watch 4 LTE
    ROM:
    Funkar finemang på mina minis.
    Har du provat att tömma cachen på market just om de ligger nå gammalt skrot?

Har du provat via wifi ?

3. Jullis

Jullis Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har också märkt att det inte står 3G i hörnet, ibland står det H istället vad nu det står för?

Hemma använder jag wifi och då fungerar det bra.

4. Gempressarn

Gempressarn Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

jag testade att tömma cachen nut men inget bättre resultat.

Har ej lagt in min mobil i nätverket här hemma än, ska göra det senare idag. Testar då

Jullis@ vad jag förstått är det en symbol för turbo3G? Hade det på gamla bettan också (W760)