Säljes: Intressekoll: Galaxy S3 i dåligt skick

Discussion in 'Arkiverade annonser' started by Eddo, Aug 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eddo

Eddo Teen Droid Medlem

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 8 Pro
    Hej!

Tänkte kolla om någon är intresserad av min Galaxy S3 som för ett tag sedan fick gå i pension. Den är i riktigt dåligt skick men allt fungerar fint, har inte märkt av några problem med funktioner eller liknande.

Skärmen är sprucken (tappade en hantel på den på gymmet från typ 1 decimeters höjd) men touchen fungerar finfint. Använde den i ca en vecka efter att glaset sprack och har även testat den nyligen för att se så att allt fortfarande fungerar. I övrigt är bakstycket repigt och färgen har släppt på ganska många ställen av silverramen som går längs kanten på telefonen. Kameraglaset har någon liten repa men inte så farligt då jag bytte det strax innan jag köpte min N5.

Hör av er om ni är intresserade, kan vara en bra extratelefon eller "testmobil" för någon som vill pilla lite med en telefon som inte är så dyr? Kör för närvarande OmniROM på den (KitKat), men kan flasha stock om nån skulle vilja. Hör av er om ni har frågor, detta är endast en intressekoll så det är bud som gäller. Kan byta mot nåt roligt också!

2. Playstation

Playstation Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Bilder skulle underlätta!

Thread Status:
Not open for further replies.