Bytes: Intressekoll: Galaxy S4 mot iPhone 5

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Brillormen, 28 okt 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Brillormen

Brillormen Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Detta är en intressekoll, då jag inte helt har bestämt mig, men dock lutar mot att återvända till iPhone-världen, som varit min värld från 3GS till 4S. (Saknar iPhone, men är samtidigt lite kluven, därav intressekoll först.)

Jag har en olåst, vit S4 som jag har köpt (i nyckick och i oöppnad förpackning) från Tradera. Jag fick med en följesedel från Telia, som även funkar som garantibevis. Följesedeln är utfärdad i augusti. Vid ev byte medföljer den.

Telefonen är i utmärkt skick, utan skador eller problem. Jag är något av en mobilpedant och ogillar repor. Har därför använt invisible shield på både fram- och baksida sedan jag köpte den. Det som följde med vid köpet medföljer vid ev byte, förutom lurarna, som har blivit glappa och därför slängts.

Jag vill alltså ev byta mot en OLÅST iPhone 5S med kvitto, helst vit och som är i ett dito utmärkt skick, utan repor, skador eller problem.

Eftersom jag inte vill bli utan telefon vill jag att du bor i Östersundstrakten så att vi kan träffas och byta öga mot öga. Det känns också tryggare när man får träffa personen man byter med och ser och får testa telefonen irl.

Ja, nu har jag nog fått med allt. :)

Last edited: 28 okt 2013
  2. Brillormen

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Skrev fel. Ser att jag skrev 5S längre ner i texten och kqn ej moderera från mobilen.

Menar iPhone 5. (Självklart lipar jag inte över en 5S, men betvivlar att någon vill göra ett sådant byte. ;))

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

3. Brillormen

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Bump 1. Ingen som är intresserad? Jag har iaf bestämt mig och vill säkert byta. Kan även tönka mig en som är låst till Halebop. Har även ändrat mig på färgen. Den spelar ingen roll. Det viktiga är att den är fräsch, att tillbehör och kvitto medföljer och att vi kan ses och byta irl.

4. Brillormen

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Sista bumpen.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.