Intressekoll: Netgear ReadyNAS Ultra 2 + 2 st 2 TB HDD

Diskussion i 'Off Topic' startad av alexm, 15 sept 2012.

1. alexm

alexm Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    104

MINA ENHETER

Har fått en ny nas av en släkting och funderade då på att kanske sälja vidare den jag redan hade, därför gör jag en intressekoll innan en annons för att kolla om det finns intresse för min nas.

Det är en Netgear ReadyNAS Ultra 2 RNDU2000 som är köpt i april i år. Jag har även 2 st 2 TB hårddiskar (Seagate Barracuda Green ST2000DL003) som jag har kört i nas:en. Jag har kvitto på nas:en (3 års garanti) och kanske på hårddiskarna.

NAS:en har en stark processor, mycket ram (den har ungefär dubbelt så mycket än vad andra nas brukar ha i samma prisklass), USB 3.0, stöd för 2x3 TB hdd, stödjer AFP, CIFS/SMB, FTP, HTTP, NFS. Jag har själv använt nas:en till att hosta en hemsida och så finns det mycket mer man kan hitta på. För mer info läs här: http://www.netgear.com/home/products/storage/advanced-prosumer/RNDU2000.aspx#one

Nypris för hela paketet är idag 3780 kr. Om du är intresserad kan du antingen skriva i tråden eller skicka ett pm med vad du skulle kunna betala för allt.

2. Etzolin

Etzolin Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    125
    Operatör:
    Tre

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Platta:
    Apple iPad Pro
    Passar nog bättre på köp och sälj delen :)

3. alexm

alexm Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    104

MINA ENHETER

Snackade med mod innan jag la upp tråden och han tyckte off-topic skulle passa bra eftersom det inte är en annons.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2