Avslutad: [INTRESSEKOLL] Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Sweden2, 3 jan 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Sweden2

Sweden2 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    560
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    iPhone 15
    SÅLD!

Hej!

Gör en intressekoll på min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition. Plattan har vart i princip oanvänd sedan början av sommaren (införskaffades i april) och var i ett helt perfekt skick fram tills några veckor sedan. Plattan for i golvet och landade på en matta. Plastramen "böjde sig upp" lite, så strömknapp och volymknapp har inte samma känsla när man trycker på dom. Knapparna fungerar dock som dom ska, och resten av plattan är i mint condition!

Plattan är grym, men jag söker en Galaxy Tab S 8.4 som jag gillar bättre i formatet. Byten går jättebra! ;)

Plattan har en extremt skarp skärm och lämpar sig utmärkt för filmtittande, läsande, gaming och givetvis att måla med/skriva anteckningar osv (pennan).

Bilder: https://www.dropbox.com/sh/sjfaa5nztnulco9/AABJpM0fWHBeW7RA9ALJOvP9a?dl=0

Som sagt en intressekoll, så jag reserverar mig till att sälja till vem jag vill, när jag vill (Om jag säljer överhuvudtaget).

Bud!

Edit: Plattan kör en "unofficial" version av CM. Låt mig veta om du tycker det är ett problem så ska jag försöka lösa det :)

Last edited: 3 jan 2015
  2. Xenophobia

Xenophobia Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Vad är din smärtgräns för priset?

3. Sweden2

Mottagna gillanden:
    560
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    iPhone 15
    Just nu är den "reserverad" till @SkaterLeo@SkaterLeo, allt är klart förutom att jag inte har fått några pengar.

Jag ber om ursäkt @Xenophobia@Xenophobia för att jag inte svarade på din post, jag trodde att SkaterLeo både skrev i tråden och i pm och svarade i pm.

Men som sagt, om allt går som det ska så är plattan såld till @SkaterLeo@SkaterLeo för 1500 kr exkl. frakt :)

4. Sweden2

Mottagna gillanden:
    560
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Hallon
    Telefon: