Avslutad: Iphone 12 pro 128gb vit.

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Pettapan, 5 mar 2022.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Pettapan

Pettapan Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    876
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    iPhone Air

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    iPhone Air
    Säljer en Iphone 12 pro 128gb i vit/silver med en ca 1cm djupare repa (inte spricka) på skärmen. Även ramen är ganska repig, dock inget som stör om man har skal på, finns inga jack eller andra defekter i ramen än just ytliga repor. Repan på skärmen känns med nageln. Detta är alltså ingen telefon för dig som är petnoga med skicket . Annars funkar den perfekt och har en batterihälsa på 96%
    Den är uttagen på comviq i slutet på Mars 2021. Kvitto samt kartong med oanvända tillbehör medföljer. Skickar även med ett skyddsglas man får montera själv så att man får möjlighet att bedöma repan. Skickar även med några skal.

Pris: Bud från 5000:-+frakt (säljer inte för mindre) Kan skickas, har goda omdömen, men även hämtas i Tyresö. Swishbetalning gäller.

Jag väljer själv till vem, var, när och hur telefonen säljs. Tar mig även rätten att dra tillbaks annonsen utan anledning.

Bifogade filer:

2. Pettapan

Pettapan Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    876
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    iPhone Air

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    iPhone Air
    Då ingen verkar vilja köpa till begärt pris tar jag och lämnar in den för skärmbyte istället. Återkommer med ny annons när detta är klart.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.