1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Fello: Billigt. På riktigt. Valfritt mobilabonnemang för 25 kr/mån - i 4 månader!
    Stäng notis
  3. Varning för bedragare. Använd inte samma lösenord på flera webbplatser och aktivera 2FA!
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Google: P10 | P10 Fold | P9 | P9 Fold | P9a | Watch 4 | Watch 3 | Buds 2 | TV 4K | Tab
    Stäng notis
  7. Stäng notis

Bytes: Iphone 12 pro 256gb

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av crf_niklas, 25 okt 2025 kl 09:28.

1. crf_niklas

crf_niklas Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    108

MINA ENHETER

Hjälper farsan sälja sin trotjänare som han haft sen ny.

Löjligt bra skick med tanke på sin ålder. Sitter ett skärmskydd på som har normala slitage repor men ändå fräscht. Detta har suttit på sedan telefonen va ny enligt honom.

Det har alltid suttit skal på telefonen och baksida och sidor är I löjligt fint skick.

Batterihälsa är på 81%
    Något skärmbyte eller batteribyte är aldrig gjort telefonen är oskruvad.

Vet ej värde men tycker den är för fin för att ligga och damma. Jag har själv aldrig ägt någon Apple produkt så har använt denna under 1 månad nu för att "prova" men kommer kämpa vidare med min Android telefon. Alla funktioner jag testat funkar och vad jag vet finns inga funktionsfel.

Swappie ger ca 2100 men känns synd att dumpa den dit då den ändå är i så bra skick så jag tänkte prova min lycka här.

Kan tänka mig byta mot någon annan tech pryl kanske helst någon form av padda storlek ca 10".

Hör av er vad ni har eller om ni vill lägga ett bud.
    Finns i Uddevalla alt thn och kan skickas men ser helst att affär / byte sker face to face.

Lägger pris som en start på 2000kr + frakt men väljer att sälja till den jag vill och beroende på vilken typ av byte eller pris vi kommer fram till.

Laddkabel samt ett "använt" silicon skal följer med.
    Något kvitto har vi tyvärr ej kvar.

Bifogade filer:

2. Kabe 780

Kabe 780 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    279

MINA ENHETER

@smealkaramell

3. smaellkaramell

smaellkaramell Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    50

MINA ENHETER

2000:- plus frakt, är på jakt efter varsin telefon till barnen.

4. crf_niklas

crf_niklas Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    108

MINA ENHETER

Noterat, avvakta någon dag för att se om fler möjligheter dyker upp. Återkommer :money: