Bytes: iPhone 13 pro 1tb mot s23 ultra

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Kosskash, 21 okt 2024.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Kosskash

Kosskash Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    71
    Efter flera försök om att få testa andra sidan så klarar jag nog inte av det utan s23 ultran. Inte ens s24 ultran gav mig samma nöje. Jag gör ett 3e gången gillt försök och försöker hålla mig till den om någon är intresserad av ett byte mot min nuvarande telefon.

Jag har en iPhone 13 pro med 1TB lagring. Yes, 13 pro, då den håller batteriet längre än de nyare släppen. Det är den fina sierra blue färgen. Kartong och laddkabel kommer med. Skärmskydd av glas som sitter på samt ett skal med. Kvittot går att fixa vid behov, men någon garanti finns inte kvar.

Jag har svårt att leva utan den kombinationen av zoom, android och stabilitet s23 ultran erbjuder. Är du en som har en som du tröttnat på och känner för ett byte? Söker helst en med 512/1tb lagring. Kan ge någon extra slant imellan mot en 1tb version om din är i nyare skick. Färg spelar mindre roll. Helst svart dock.

Min iPhone är i fin skick. Trots 84% batterihälsa, får jag ca 7-8 timmars skärmtid vilket är otroligt bra. Någon enstaka hairline på skärmen som blir mindre synliga bortom ljusreflektion/med skärmskydd. Två små skav/märken på ramen pga hårt skal med sandkorn från fickorna som fastnat. Bilder kommer upp under dagen.

2. Zekashi

Zekashi Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    47
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 15 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 15 Pro
    Bara byte eller finns det ett pris på den?

3. Kosskash

Kosskash Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    71

Vet inte med ett pris. Beror väl mest på om jag kan köpa en s23 ultra direkt efteråt eller inte nästan. Vad tycker du är ett rimligt pris?

Fan la märke till att jag inte postat bilder på den ännu. Men

4. Zekashi

Zekashi Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    47
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 15 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 15 Pro
    Jag har faktiskt ingen aning om hur värdering och prissättning går på iPhone. Jag har en 15pro idag som jag skall nedgradera ifrån. Men gör lite research och återkom gärna om du skulle vilja sälja den och för hur mycket om så är fallet.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.