Avslutad: iPhone 14 Pro 128/silver och iPhone 14 Pro Max 256/lila

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av inact_046, 15 dec 2022.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. inact_046

inact_046 Professional Droid Inaktiverad

Mottagna gillanden:
    7 100

MINA ENHETER

Har två iPhones till salu.

Den första är lilla iPhone 14 Pro i silverfärg med 128GB minne. Tänkt som present till min flickvän men hon vill hellre ha Samsung så den är endast upp-packad men helt oanvänd (och därmed i nyskick). Kvitto från telenor ingår samt givetvis alla tillbehör (oanvända). Samma sak som att köpa en ny telefon bortsett från att plomberingen är bruten.

Pris: 13000:- (spara 2000kr). Bud beaktas från 12000:-.
    SÅLD

Den andra är min trotjänare, en iPhone 14 Pro Max i den nya läckra lila färgen och 256GB minne. Jag har själv "nedgraderat" till en iPhone 14 Pro för att reducera vikten lite (nacke och axel har börjat klaga). Inköpt på releasedagen. Använd med skärmskydd sedan start. Det började tyvärr lossna precis innan jag bytte till 14 Pro och är därför bortplockat men skärmen ser hur fin ut som helst. Kan inte se några mikrorepor eller andra skador på telefonen. Då den använts några dagar utan skärmskydd kan jag givetvis inte garantera att det inte finns mikroskopiska repor nånstans, men jag är mycket pedant och jag ser inget. Kvitto från Apple Store. Alla tillbehör orörda. Några skal ingår, bland annat original Apple silikonskal i rött (oanvänt) samt ett mycket tunt kolfiberskal från Reborn Device.

Pris: 14500:- (spara ~5000kr inräknat tillbehören). Bud beaktas från 13500.

Båda telefonerna finns i Uppsala och hämtas här. Ska de skickas står köparen för rekommenderad frakt för bådas trygghet och betalar i förskott via Swish. Se min profil för referenser.

Last edited: 15 dec 2022
  2. Droid_309

Droid_309 Guest

3. vandahl9

vandahl9 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    300
    Operatör:
    Halebop / 3
    Telefon:
    Pixel 9a

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop / 3
    Telefon:
    Pixel 9a
    Tack kompis men fick snåla o köpa en 13 PM istället ;)

4. inact_046

inact_046 Professional Droid Inaktiverad

Mottagna gillanden:
    7 100

MINA ENHETER

Endast Pro Max kvarstår.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.