1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Fello: Billigt. På riktigt. Valfritt mobilabonnemang för 25 kr/mån - i 4 månader!
    Stäng notis
  3. Varning för bedragare. Använd inte samma lösenord på flera webbplatser och aktivera 2FA!
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Google: P10 | P10 Fold | P9 | P9 Fold | P9a | Watch 4 | Watch 3 | Buds 2 | TV 4K | Tab
    Stäng notis
  7. Stäng notis

Säljes: iPhone 15 Pro 128gb

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av Azur, 24 nov 2025 kl 18:57.

1. Azur

Azur Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    130

MINA ENHETER

Hej!

Jag säljer min iPhone 15 Pro 128gb.
    Färgen är "naturligt titan" och skicket är enligt bilderna - Baksidan med kameror är så gott som felfri, ramen likaså förutom en liten nötning i det nedre högra hörnet, och skärmen har diverse smårepor/hairlines men inget som märks när den är tänd. 85% batterikapacitet. Bra att veta är att jag upplever att högtalaren spelar en aning lågt vid media, men inga konstigheter vid samtal, samt att den inte riktigt låser USB-kontakter på plats som den ska. Kontakten sitter där och den laddar som den ska, men sladden halkar ut lite lättare än normalt. Jag använder mestadels trådlös laddning så det har varit ett ickeproblem för mig. I övrigt funkar den kanon och kommer med låda och sladd, utloggad och redo att användas. :)

Tänker mig 5500:- inkl. REK frakt.

Jag är inte så aktiv här på forumet längre, men det finns en del tidigare referenser på min sida.

IMG_4752.jpeg IMG_4754.jpeg IMG_4756.jpeg IMG_4757.jpeg