Säljes: Iphone 15 Pro 256gb

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av dinolarsson, 17 sept 2024.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. dinolarsson

dinolarsson Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    16
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 16 Pro Max White Titanium

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 16 Pro Max White Titanium
    Hej!

Säljer en iphone 15 pro 256gb i färgen blue titanium. Nyskick med 100% batterihälsa, alltid använd med skärmskydd & skal. Pris 9900kr.

Köpte luren ursprungligen vid lansering, men bytte ut den mot en helt ny i april 2024 genom applecare+ då den första användes utan skydd och oturligen skadades. Har kvitto på den händelsen/servicen genom mstore (c&c) sundsvall som är en auktoriserad apple partner. Den nya luren satte vi heltäckande belkin skärmskydd på direkt i butiken samt läderskal från decoded i mörkblått. Bilder kan skickas på luren om så önskas. Tillbehör och originalkartong medföljer samt usb-c originalkabel.

Har bytt upp mig till nya 16 pro max så det är helt enkelt skälet till att jag säljer den.

Säljer oftast på tradera under namnet dinolarsson, 5/5 betyg med över 100 omdömen. Har kommit upp i rätt hög summa där i år så säljer därför genom köp och sälj här istället.

Ser helst att affären sker fysiskt på plats i sundsvall, på så vis kan apple care skrivas över till dig som köpare om det är intressant. I annat fall är det förskottsbetalning som gäller om den skall postas.

Skriv vid frågor!

Last edited: 17 sept 2024
  2. tojjetok

tojjetok Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 909
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung S25 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung S25 Ultra
    Finns denna i Svall eller i Enköping ? Tänkte på annonstexten m store i Sundsvall.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.