Bytes: iPhone 4 bytes mot Android!

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Larsvegas, 24 apr 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Larsvegas

Larsvegas Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hallå där Swedroid!

Lars Ekström heter jag och vill byta min finfina iPhone 4 mot en nyare android. Jag är också villig att ge pengar mellan för rätt modell men vill helst byta rakt av.
    Följande är intressanta:

Xperia S, HTC one X, galaxy nexus samt eventuellt galaxy note. Exempelvis ger jag 1000 kronor för ett byte mot en one X.

Angående min telefon så är den behandlad som ett barn och är i princip i nyskick. Den kommer i sin låda med alla tillbehör. Svart med 16 gb minne. Med följer även ett case från Casemate. Som extra grädde på moset kan eventuellt ett par Koss Porta Pro följa med. Jag är enda ägaren och har haft den med Tele2. Jag har aldrig prövat med något annat sim-kort så vet helt enkelt inte men utgå från att den är låst att se något annat som en eventuell bonus. Annars är det enkelt att låsa upp den via tele2 (kostar 250 el. 300). Jag kan bjuda på upplåsningen vid rätt byte.

Andra telefoner är tyvärr inte intressanta - har just stirrat in mig på dessa jag nämner! Jag har inte bråttom så är tråden kvar så finns telefonen kvar. Kan även säljas för rätt pris.

Jag bor i Lund men har bil och kan mötas upp lite varstans. Är ibland hos tjejen i Ljungby och i Göteborg kring Göteborgsvarvet.

Ha en mycket trevlig dag och passa på att byta till dig en iPhone!

Mvh.

/Lars

Ps. Bifogar ingen bild eftersom de flesta vet hur iPhonen ser ut vid det här laget ;-) Ds.

2. Larsvegas

Larsvegas Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag är i Ljungby från Tisdag och en vecka framåt för alla i Kronoberg som är peppade!

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.