Bytes: iPhone 4 svart 16gb med tillbehör

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av infexis, 29 maj 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. infexis

infexis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Har en iPhone 4 som ska bytas mot android telefon, eller säljas går också bra. Vill helst ha en Galaxy S, både ettan o tvåan går bra, men även andra kan vara av intresse. Optimus 2X vill jag inte ha! Skickar inte

har två jätte fina läderväskor till den och två vanliga skyd, ena metall ena gummi. plus att det finns grymma koss hörlurar till den också. garanti och kvitto finns med. låst till telenor

pris med allt tillbehör 4500 utan 4000

några bilder finns här..
    http://imageshack.us/g/850/bildddssse.jpg/
    <embed src="http://imageshack.us/slideshow/smilplayer.swf" name="smilplayer" id="smilplayer" bgcolor="FFFFFF" menu="false" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" flashvars="id=imageshack/bildddssse.jpg" height="320" width="426">

Last edited: 30 maj 2011
  2. Mac

Mac Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag skickade meddelande till dig!

3. Etzolin

Etzolin Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    134
    Operatör:
    Tre

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Platta:
    Apple iPad Pro
    Har du inte redan en Galaxy S?

4. infexis

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

nej

5. Etzolin

Mottagna gillanden:
    134
    Operatör:
    Tre

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Platta:
    Apple iPad Pro
    Kände mig rätt så säker på det då du lurade av mig min. Vad har du gjort utav min telefon isåfall? Sålt bort den? Isåfall vill jag gärna ha det du fick för den.

6. pleom

pleom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41

MINA ENHETER

Se upp för den här infexis eller hans andra konto zannzza. Blev nästan lurad på min lg o2x. Som ni ser så är jag inte den enda som varnar för infexis/zannzza.

7. infexis

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

ursäkta? ni måste fan ha ett riktigt tråkigt liv när ni hoppar på mig såhär när ni har tråkigt och inget o göra.. sorgligt -dessutom har jag skrivit skickar ej, så vad är problemet...zanza är inte jag btw

hur i helvete blev du nästan lurad, va fan snackar du om sluta hitta på!

8. Pixeln

Pixeln Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

Har för mig att du sålt lite telefoner och annat förr, så för skoj skull så sökte jag på dina tidigare inlägg. Du har en hög omsättning av grejor.
    En fråga: Går du plus eller minus på köpen, eller kanske jämt skägg?

9. infexis

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

ni borde verkligen läsa igenom swedroids regler, detta är ju sjukt vill ni veta sånt så fråga pm? btw om jag inte gått plus så hade jag inte höllt på ju behövde du ens fråga? nåt fel på att jag byter telefoner hela tiden?

HUR FAN SKULLE MAN KUNNA BLI LURAD OM MAN TRÄFFAS PÅ PLATS? HUR DUMMA ÄR NI JÄVLA IDIOTET INGET LIV ELLER?!

10. Pixeln

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

Inget fel alls och jag ber om ursäkt om du tog illa upp.

11. infexis

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

av så många affärer jag gjort på swedroid har bara en gått snett, och varför ska då alla andra helt plötsligt glömmas och läggas åt sidan? folk bara bygger på en jävla massa och gör big deal av det för de har tråkigt och inget liv! jag ber er sluta med detta ni tjänar absolut inget på det..bara förstör för mig i onödan, är det svartsjuka för att jag köper/säljer så mycket eller vad är ert problem?!

12. Etzolin

Mottagna gillanden:
    134
    Operatör:
    Tre

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Platta:
    Apple iPad Pro
    Verkar inte bara vara en, och det är väl bara bra att folk varnar för dig så andra slipper bli lurad. Det är inte kul att bli av med sin telefon, men det vet du ju ingenting av.

13. Pixeln

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

Om det är mig du syftar på så är jag inte avundsjuk eller är ute efter att sabba något. Jag var helt enkelt bara nyfiken. Åter igen så är jag ledsen om du tog illa upp och ska inte fråga något mer.

14. infexis

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

jo det är bara en!
    asså vad är det du inte fattar din jävla hora?! om jag ger din tillbaka din galaxy så sitter jag i det läget du gör nu? var fan är min iphone då? posten har undersökt ärendet och de kom inte fram till att paketet har blivit bortslarvat..vad får jag i huved då? jo att du har tagit ut den och ljuger!
    låt polisen sköta sitt jobb och låt mig vara för helvete, en av oss måste ju gå back båda kan inte gå plus så vänta tills ärendet är avslutat sluta krångla till det!

15. tentakles

tentakles Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

LOL, seriöst du kan ju inte kalla folk för hora i din egen säljes-tråd, det ger inte direkt seriöst intryck :D

16. infexis

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

jag blir helt galen på honom vet inte vad jag ska göra längre när han lägger sig i varannan affär jag gör på swedroid!

17. pleom

pleom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41

MINA ENHETER

Nej du. Det är knappast en person bara. Var ju nära på att bli lurad för någon vecka sen av dig. Jag addade personen på facebook och vi började snacka. Då ställde jag många frågor om skicket, om den var låst osv. Då skriver han "haha varför frågar du så mycket?". Man måste väl fråga om telefonen man ska byta till sig? Han frågade inte en enda fråga om min telefon. Då skrev han till mig att han måste gå och vi hörs imon. Nästa dag loggar jag in på facebppk och då har han raderat mig.

På swedroid skriver han "snälla någon jag är inte intresserad av att träffa vänner. Vill bara byta". Där avbröt jag kontakten medhonom då han verkade sjukt oseriös och ville ta dealen via swedroid och inte telefon eller något.

Han verkade även väldigt kaxig i sitt sätt att skriva.

18. infexis

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

du fick svar på alla dina frågor angående telefonen eller hur? jag vägrade svara när du frågade varför jag vill byta och när du kallade mig brushan och kompis en massa.. ska du berätta så berätta åtminstone allt? ;) vad har lura att göra med en affär som inte gick i hamn? precis detta jag menar..folk har inget liv och till slut handlar allt om att lura och anklaga bara för det ska vara spännande .. hahah ni är ju roliga :) sen kan man ju se på saken hur du har en enda vän på fb som är jag och det var ett nyreggat konto.. vad tror du egentligen?!

19. pleom

pleom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41

MINA ENHETER

Vilken skitsnackare du är. Skrattretande att du först nekar att du är zanzzaa men nu har du tydligen varit i kontakt med mig. Personer som du borde spärras från swedroid.

Se upp för den här hycklaren är allt jag har att säga.

20. papinho

papinho Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    67

MINA ENHETER

Kan mod kolla upp TS och eventuellt banna honom från sidan? Tack.

Vill inte att fler ska bli lurade.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.