iPhone 4G

Diskussion i 'Off Topic' startad av Acid, 19 apr 2010.

1. Acid

Acid Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

2. streambrook

streambrook Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Telefon:
    HTC12+

MINA ENHETER

Telefon:
    HTC12+
    Tja , kommer inte apple med något annat än det här så tycker jag att de (apple) knappt tar in nått på Androids försprång., Är det den här telefonen som kommer till sommaren med ett riktigt fruktpris, i så fall är man enligt mig lurad om man köper den:)

3. SlickNick

SlickNick Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag måste ju säga att designen (om det nu är den slutgiltiga) är riktigt bra...
    Som det ser ut nu så är ju 3G/3GS en "princess tiara phone", den nya ser ut att vara lite "hårdare", eller ja, den ser mindre fjollig ut helt enkelt :)

4. mannyb

mannyb Androidpamp Moderator

Mottagna gillanden:
    778
    Operatör:
    Google Fi
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro Fold

MINA ENHETER

Operatör:
    Google Fi
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro Fold
    ROM:
    Stock
    Telefon 2:
    Google Pixel 8 Pro
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Google Pixel Tab
    ROM:
    Stock
    Designen är mycket trevlig, betydligt bättre än tidigare generationer iPhone. Något som är intressant är att den inte har utrustats med en widescreenskärm, utan den är i samma 2:3-ratio som dagens HVGA-skärm.

Gissningsvis kände de sig tvingade till detta för att inte ställa till problem för tiotusentals apps som är skrivna för just 2:3. Upplösningen får sig sannolikt en rejäl knuff dock. Ryktet säger 640x960 vilket fullkomligt mosar alla dagens androidtelefoner.

5. Acid

Acid Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Håller med om designen tycker också den är väldigt lyckad. Släpper dom telefonen med det utseendet så är det helt okej för min del.

6. leetsweden

leetsweden Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Men flertal Android-mobiler kör med AMOLED, iPhonen kommer köra samma skärm. Främst för att steve jobs inte kan se nått i Kaliforniens dagsljus.. :cool:

Men det som killen fick tag i var en prototyp, skulle inte förvåna mig om Apple gör om designen igen.

7. Cee

Cee Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    74

MINA ENHETER

Det ska bli kul att se hur de troende kommer att börja hypa videosamtalen nu. Var ju många som sågade den tanken helt och hållet då de första versionerna kom ut på marknaden. Något säger mig att det istället kommer bli världens viktigaste funktion så fort 4an är ute.