Bytes: Iphone 4s 16gb eller något annat -> Galaxy Note

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av CaptainC, 13 jan 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. CaptainC

CaptainC Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 319

MINA ENHETER

Tjenare flickor, tele2 ringde mej precis och undrade om jag ville förlänga mitt abonnemang och ta en ny telefon. Visst jag ska fortsätta med tele2 så why not liksom. Nu kan jag välja i princip vilken lur jag vill.

Jag undrar ifall de finns någon här som skulle vara intresserad av en iphone 4s svart eller vit 16gb eller någon annan telefon i deras webshop och byta mot en Galaxy Note? Endast intresserad av noten.

Tanken från början var att jag skulle vänta tills rellen av Galaxy SIII med att plocka ut en ny lur men kan ju lika bra göra det nu och sen köpa SIII kontant när den kommer då jag ändå ska förlänga mitt abonnemang och kan ta del av halva priset tills midsommar hehe. Och är de då någon som köpt en note och inte riktigt är nöjd kan vi ju byta.

Telefonen ni får kommer va sprillans ny ligga i obruten förpackning med kvitto och annat mög från tele2 . vet inte om de låser sina iphones men risken finns :) .
    Jag finns i malmö.

Last edited: 13 jan 2012
  2. carez

carez Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    244

MINA ENHETER

Du har pm

3. Timpppa

Timpppa Android Veteran Medlem

Mottagna gillanden:
    4 147
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 16 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 16 Pro Max
    Platta:
    Ipad Pro M1
    Varför tar du inte ut en Note själv helt enkelt? Förutom om tanken var att vara schyst mot nån här på forumet. :)

4. CaptainC

Mottagna gillanden:
    2 319

MINA ENHETER

Jo de va tanken först. men sen kom jag på att om någon här gjort ett köp av noten och inte tyckte den levde upp till förväntningarna eller något så kunde jag vara schysst och göra ett byte. har redan en sgsII en galaxy nexus och är väldigt sugen på att testa noten. men är de ingen som nappar så får jag väl ta noten direkt från tele2. Tyckte mej se att de inte hade den i lager i går men nu verkar den finnas inne :)

Edit: tydligen får man betala 700 kr direkt i webbutiken om det är Noten man vill ha, så jag försöker väl göra mej själv en tjänst ockå och slippa dessa 700kr hahaha

5. CaptainC

Mottagna gillanden:
    2 319

MINA ENHETER

Bump!

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.