Säljes: iPhone 6 plus | Guld | 16GB

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Lidback, 7 jan 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Lidback

Lidback Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    495

MINA ENHETER

Nej det funkar inte med sådana här stora telefoner för min del känner jag. Har bara tagit upp och pillat på den en stund.
    Således har jag en iPhone 6 plus i färgen guld och 16GB till salu.

INGA BYTEN, då jag tar mig ner till stan direkt när affärerna öppnar idag och köper mig en iPhone 6, 4.7".

Ge mig ett bra bud innan 20.00 idag. Annars åker den ut på tradera. Bud efter 18.00 ignoreras.
    Bud skall vara exkl. frakt. Frakt tillkommer med 59:- för posten skicka lätt.

För att ha transparens i budgivningen så ska de som har möjlighet att posta i detta forum, inkomma med sitt bud i tråden.
    Har man exempelvis mindre än 50 inlägg eller annan begränsing som gör att man inte kan skriva sitt bud i tråden så går det bra med ett PM.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill. Har gått på fåtal nitar bland budgivare som sedan väljer att dra sig ur när det kommer till kritan.

Går även bra att hämtas på plats med kontant betalning.
    Inga småskrammel tas mot kontant. Är trött på folk jag mött IRL från blocket där de kastar upp sina 20-lappar och räknar till flera tusen.

Känner du dig osäker på en eventuell distansaffär?
    Klicka på mitt nick och gå till min profil. Där finns omdömen från tidigare försäljningar.
    De som känner igen mig och gjort affärer med mig tidigare vet vilken service och snabb hantering de får.

EDIT:
    Bud inkommet från Sihaha på 4400:- via PM 17.36, vilket är aningen lågt för min del.

Edit 2: För dåliga bud som inkom, så den åker ut på tradera istället.

Tradera-länk: http://www.tradera.com/item/340186/223685064/iphone-6-plus-guld-16gb-olast-nyskick-kvitto

Last edited: 7 jan 2015
  2. Lidback

Mottagna gillanden:
    495

MINA ENHETER

Bump #1.
    Sitter ett Copter Exoglass på displayen också.
    Passar på att lägga till ett par bilder i detta inlägg.

3. Lidback

Mottagna gillanden:
    495

MINA ENHETER

Bump #2.
    Ändrar sluttiden för bud idag till 20.00 då jag ändå inte är hemma förens den tiden.

EDIT:
    Bud inkommet från Sihaha på 4400:- via PM 17.36, vilket är aningen lågt för min del.

Edit 2: För dåliga bud som inkom, så den åker ut på tradera istället.

Last edited: 7 jan 2015
  4. nictc

nictc Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    269
    Telefon:
    iPhone 8+

MINA ENHETER

Telefon:
    iPhone 8+
    Tradera länk?

5. Lidback

Mottagna gillanden:
    495

MINA ENHETER

Kommer inom kort. Använde en kod och angav fel tid för auktionen. Sitter med chatten och tradera's kundtjänst för att lösa det så jag kan lägga upp annonsen med samma kod igen. Editerar detta inlägg när länk finns tillgodo för tradera.

Edit:
    Ursäkta att det drog ut på tiden. Men var väntetid i chatten.
    Här är den korrekta länken: http://www.tradera.com/item/340186/223685064/iphone-6-plus-guld-16gb-olast-nyskick-kvitto

Edit:
    Slutpriset blev 5600:- vilket var avsevärt mycket mer än det högsta budet jag fick på swedroid.

Last edited: 10 jan 2015
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.