Iphone eller xcover

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Galax, 25 maj 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Galax

Galax Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    270

MINA ENHETER

Tjena! tänkte överaska farsan med en smartphone, den ska vara enkel och lätt att använda. Han jobbar inom jordbruk så den behöver tåla många smällar. En iphone 3gs, håller den bra? alltså med skärmskydd och det fetaste skalet, går den att gemföra med xcover? covern kommer isåfall också ha skydd för säkerthets skull. Jag vill ha en enkelheten i iphone, bara den tar stryk Så skulle den vara perfekt
    Så vilken av dom rekomenderar ni?
    MvH

2. Gavin_Gadget

Gavin_Gadget Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    68
    Telefon:
    S8

MINA ENHETER

Telefon:
    S8
    Platta:
    Tab S2
    Jag skulle kolla på xperia active om det ska vara en android lur. Tycker Sonys klenare telefoner verkar fungera bra, till skillnad från andra märken där bara top-notch orkar köra mjukvaran.

Med en iphone bör han ha ett heltäckande skal som täcker skärmen också, då den är känslig!

Annars är SII prisvärd och går att stoppa i ett skal...

3. droidgren

droidgren Senior Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    153
    Telefon:
    Google Pixel 6 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 6 Pro
    Vi kör xcover på jobbet som gemensam telefon. Inte den snabbaste men den är enkel har väldigt robust design. Tex så står det "Dra skärmen åt höger för att låsa upp" på låsskärmen och liknande när det ringer. Det är bra för personer som aldrig har hållt i en touch telefonen.

Tror inte Active är rätt telefon.. den har en väldigt speciell formfaktor som nog passar bättre för den yngre generationen. Där har xcover ett lite mer normalt format.

*Flyttad till köpråd*

Last edited: 26 maj 2012
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.