Fråga: iPhone mirroring

Diskussion i 'Apple Macbook & Mini' startad av Droid_309, 10 sept 2024.

1. Droid_309

Droid_309 Guest

Hej har sett lite olika lösningar på att få detta att fungera. detta är nog den funktions njag vill åt mest till min MacBook.
    Så är det någon som kan berätta hur denne gjort men vill behålla mitt apple id som jag kör idag om möjligt.
    Så finns det en lösning så emottager jag den tacksamt av er.

2. N6290

N6290 Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    2 045

MINA ENHETER

Kan du förklara vad "iphone mirroring" gör, vad är det avsedda syftet som du vill uppnå?

3. Droid_309

Droid_309 Guest

View: https://youtu.be/fBxHMuDhvd4?si=O-ujq-I_SLVXu3H2

Syftet tja jag vill komma åt samtliga funktioner. Och detta är absolut en funktion jag tror majoriteten vill komma åt speciellt som kör Mac.

4. drzap

drzap Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 191

MINA ENHETER

tja, som de sa i videon är detta en Beta som finns på ios 18. antingen så installerar du beta på telefon och mac eller så väntar du till den skarpa releasen, något annat finns inte.

5. Droid_309

Droid_309 Guest

Nej där har du fel riktigt så enkelt är det inte.
    Denna video visar ett sätt men finns flera sätt att få detta att fungera. Håller på att skriva på ett annat forum så får lösa det den vägen.

6. dek

dek Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    152

MINA ENHETER

iPhone-dubblering är inte tillgängligt i ditt land eller din region står det när jag öppnar appen..

7. Droid_309

Droid_309 Guest

Nej det är ej tillgängligt i EU då Apple tjafsar om lagar och regelverk. Går att använda om du ställer din mac på us/english samt mobilen med på samms språk. Obs du behöver endast byta på Mac på app store samt på mobilen detsamma. dock så kommer du ej kunna ha abb på app store tex apple tv osv för då funkar det inte. Sök på reddit så finns det trådar på hur du skall göra. Är ej svårt

bernard gillar detta.