Kopierar min annons som jag även har ute på Sweclockers. 
Iphone XS Max, Note 9, Apple Watch Series 4
Byter telefoner rätt ofta och nu är jag sugen på att testa Pixel 3 XL samt försöka minska mitt telefonantal från 4 till 2. Säljer därför mina nyköp efter bara 1 månad om jag känner att budet är tillräckligt bra, annars kommer jag ha kvar dessa.
Läs gärna allt under info innan du tar kontakt via PM.
1. Iphone XS Max, Space Gray - 256GB Olåst
Info: Apple iPhone XS Max 256GB (Mobiltelefon)
Butikspris: 15.895kr
Startbud: 10.000kr
Knappt använd och skyddsplasten från fabrik sitter kvar på både fram och baksida.
Extremt bra skick. (så nära 'nytt' något uppackat kan vara). Ska sägas att jag aldrig haft denna telefon i en byxficka eller ens haft med den utomhus i väntan på mitt fodral från Kina som aldrig kommer så nyare än så här blir det inte.
2. Apple Watch Series 4, 4G 40mm Stainless Steel versionen.
Info: Apple Watch Series 4 4G 40mm Stainless Steel with Sport Band (Smart klocka)
Butikspris: 7.990kr
Startbud: 6.000kr
Samma skick här som ovan. Ser 'sprillans ny' ut. Inga märken/repor öht Ej att förväxla med den billigare versionen.
3. Samsung Note 9 = Såld på annat håll!
Info:
- Då värdet är högt är det mest lämpliga att träffas eller mötas upp i trakterna kring Mälardalen och då kan du verifiera på plats att allting verkligen är i det superskick som utlovat. Allt kan dock skickas om du skulle bo alltför långt bort då kartonger finns till allt men försäkrad frakt som då täcker hela beloppet bekostas av köparen.
- Flertalet med elektronikreferenser finns. (på sweclockers)
Sålt bland annat en Asus 5Z, Samsung S9, Samsung 8, Huawei P20 och en iPad Pro 10.5 4G och dessa köpare kan intyga att mina saker alltid är i toppskick utan någon tillstymmelse till märken/skador då jag vårdar min elektronik som att det vore kattungar.
- Bilderna är nytagna.
Ser något eventuellt konstigt ut på bilderna så är det nog bara omgivningens ljus som påverkar.
Bilderna på sweclockers är lite bättre än denna jag tog nyss med en skräptelefon bara för att lägga upp en bild.
- Är det några andra frågor eller om jag missat någon information så droppa ett PM, antingen här på swedroid eller på sweclockers om du har det så får du svar oftast inom ett par timmar.
- Det är inte mycket som intresserar mig i bytesväg i dagsläget då jag tänkt köpa mig en Pixel 3 XL utomlands snart.
- Så länge annonsen är kvar finns sakerna kvar. Tror jag fått med det mesta i informationsväg så det är väl bara höra av dig om något är intressant eller om du önskar mer bilder. La inte så mycket tid att knäppa bra bilder så kan absolut ordna bättre mer ingående bilder om det önskas vid seriöst intresse.
-
- File size:
- 1,4 MB
- Views:
- 78
Last edited: Nov 25, 2018