Irriterande felmeddelande..!

Discussion in 'Hero' started by magnush, Nov 12, 2009.

1. magnush

magnush Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej alla glada..

Vid upprepade tillfällen får jag upp följande felmeddelande, jag har inte noterat någon regelbundenhet i när det dyker upp och inte heller kopplat vad det beror på..! Någon som känner igen sig och vad var er lösning på problemet..?

"Sorry! The process android.process.acore has stopped unexpectedly. Please try again."

Tacksam för svar
    Vänligen // magnush

2. dampen

dampen Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Kör du origrom eller lagt in typ Modacos?

3. appel

appel Professional Droid Medlem

MINA ENHETER

Kör Log Collector efter crashen och maila dig själv loggen. Den delen av loggen som handlar om unhandled exception kan ge ledtråd till vad som gått fel.

4. magnush

magnush Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Efter att meddelandet kommer HTC-loggan upp och telefonen laddar därefter om och öppnar efter en stund min Home screen.. Jag kör med ROM version 2 och såvitt jag minns dök inte problemen upp innan jag uppdaterade..!?

Jag har inga obskyra appar installerade och använder inte telefonen till något annat än samtal, sms och surf... Kanske ska jag ominstallera V.2..!?

En annan fråga när jag ändå har er på tråden, hur får jag tag på My Backup Pro (kan ju inte köpa den på Market och är inte sugen på att roota mobilen då det är en jobbtelefon)?! Min free trail är slut.. Kan ju vara bra om jag kör en nyinstallation?!

Tacksam för svar // M