iTunes alt. för Android?

Diskussion i 'Applikationer' startad av wrkdrojd, 13 sept 2014.

1. wrkdrojd

wrkdrojd Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    57

MINA ENHETER

Hej!

iTunes har ju väldigt många - väldigt olika åsikter om. Låt oss gärna inte diskutera dessa nu.

Jag kan - hursomhelst - som gammal iOS användare att uppskatta att sköta appar, musik, dokument etc. via ett WIN-baserat gränssnitt. Har vi något program där du kan hantera din Android via?

2. Spooky

Spooky Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    128

MINA ENHETER

ITunes behövs inte. Du ansluter din mobil till datorn och använder mobilen som ett USB-minne.

Eller vilka funktioner är du ute efter? Beskriv så ska jag försöka hjälpa dig.

3. Davil

Davil Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    454
    Telefon:
    HTC U11+

MINA ENHETER

Telefon:
    HTC U11+
    ROM:
    Stock Root
    Via datorn behövs inga program vilket jag tycker är en stark fördel med Android.
    Appar = google play på webben. Du kan via datorn installera appar på din telefon utan att behöva koppla in telefonen med usb.

Musik = google play music all access.
    Dokument= Finns många alternativ, tex Google drive och Dropbox. Eller jag vet inte vad du vill / menar?

Skickat från min GT-I9505G via Tapatalk 2

4. Kame_boy

Kame_boy Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    35

MINA ENHETER

Hej! Du kan testa doubletwist och/eller airsync. Med dessa kan du fortsätta att använda itunes eller byta ut det mot något liknande på datorn (doubletwist dvs)

Bli medlem eller för att visa innehållet!

Last edited: 13 sept 2014
  5. Utforskaren

Utforskaren Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Sant, men ibland vill man köpa musik från telefonen.

Det här är väl ett problem som de flesta inte oroar sig för just nu eftersom de har fullt upp med alla streamingtjänster, men jag tror det kommer tillbaka. Jag och många andra föredrar att köpa och sedan spela sin favoritmusik från hårddisken framför att bli serverad ett smörgåsbord som man måste betala prenumerationsavgift för.

6. lassekongo

lassekongo Android Apprentice Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 121
    Telefon:
    OnePlus 6

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 6
    Man kan köpa musik på Play Store också. Dessa blir sedan tillgängliga i ens bibliotek i Play Music och jag tror man kan ladda ned musiken som mp3, men ett begränsat antal gånger per låt.