Jabra Clipper

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av alioooop, 12 mar 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. alioooop

alioooop Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

hej :D
    har just fått hem min jabra clipper och faan vad nöjd jag är!!
    man kan göra allt som ett media headset ska kunna göra, play/pause, volym, byta låtar, svara på samtal med ett enkelt knapptryck och ska tom kunna gå ringa till den senast uppringda personen men den funktionen har jag ej testat än :) rekommenderar helt klart detta blåtandsheadset till alla typer av användare, kan dock säga att ljudkvalitén inte är världsbäst och basen är väl inte heller för den superkräsna men det går enkelt byta till vilka hörlurar du vill :) jag anser ändå att kvalité på musiken är riktigt bra och jag kommer då köra med orginallurara :)

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=540981

2. ravenshield

ravenshield Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    223
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    S23 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    S23 Ultra
    Intressant.. Funderar på ett sådant eller en MW600 till min HTC Desire. Har ett Jabra BT3030 nu och är inte jättenöjd med ljudet i det.

3. alioooop

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

njaa det är väl också från person till person :) och mkt beror ju på vilken musik man lyssnar på :) så kan inte lova att det är bättre än ditt jabra men jag är då nöjd med mitt :)

4. nilserik84

nilserik84 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har fått för mig att det följer med en "halskedja" typ till Clipper.. Har jag bara blandat ihop det med BT3030 eller har jag fått för mig rätt?

Tack.

5. alioooop

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

clipper är som en klämma eller du sätter fast den i kragen :) googla så fåru se

6. nilserik84

nilserik84 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har fått mina clippers. Funkar så hemskt illa, stoppar jag min legend i fickan så börjar det spraka som Dan, vad kan det bero på annat än dålig mottagning. Stänger av wifi innan jag startar bt. Jag blir bara ledsen...

7. alioooop

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Funkar på min hero iaf!

8. gungus

gungus Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag fick nog en måndagsClipper också. Första dagen gick det bra. Sedan var det bara hack (eller ska man säga att musiken Clipper) i musiken om jag hade iPhone i fickan. Testade annan iphone och en Samsung Spica med samma klippande. Lyssnade via Macbook och kunde gå ca 2,5m bort innan det bröts. Nu är den inlämnad och jag ska få ny. Hoppas det var otur..

9. alioooop

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Känns ju nästan som jag lurat er alla men mina funkar fortfarande klockrent, använder dom varje morgon när jag far ut o löper! Hoppas det löser sig för er alla!

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.