Jag blir galen på clipboard! någon som har en lösning?

Diskussion i 'Applikationer' startad av berglundsimon, 23 sept 2013.

1. berglundsimon

berglundsimon Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjena. blir galen av allt onödigt repeterande!
    som det är nu skriver jag mina emailadresser några gånger per dag, mitt mastercard nummer någon gång i veckan, min adress ungefär lika ofta.
    Finns en uppsjö av appar som fixar att lagra saker i clipboard men då måste man gå omvägen genom "notification bar" starta appen och välja det man vill kopiera gå till baka till programmet för att först då kunna klistra in det man har i clipboard...
    Så skulle vilja komma åt informationen som en autofyll som automatiskt kommer upp när jag börjar skriva en epost som finns lagrad eller som vanligt köra en långklick för att välja det som ska klistras in.
    hoppas ni förstod vad jag söker :-)
    tack på förhand

2. Mikael8.0

Mikael8.0 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    90
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S9

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S9
    Info:
    PIE
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab 2019
    Info:
    4.4
    Övrigt:
    Piggelin & Zeunerts julmust
    Lite lustigt i sammanhanget är att jag letade liknande funktion att använda i Kik men hittade där annan möjlighet. Två minuter senare kikar jag in på denna forumdel för att se om här finns något nytt och hittar din tråd!

Om man kollar beskrivning här:
    http://sv.appbrain.com/app/macro-keys/canalrun.apps.softkbd

Så verkar det ju som att detta skulle fungera.
    När jag testade på min tablet fick jag inte upp möjligheten ("In any text field long click on the text field. A dialog box will pop up.") varför jag avinstallerade.

3. sunemangs

sunemangs Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    228

MINA ENHETER

Kan det gå att göra en fullösning med ett annat tangentbord? Vet att på min S2:a med default samsungtgb så behöver jag bara skriva de 2 första bokstäverna på min emailadress så kommer hela adressen upp som ett av de 3 förslagen på ord.